Nyheter

Hennie tar regi for Lofoten

Aksel Hennie har regissert et knippe nye reklamefilmer for Lofoten. Se filmene om at «det e´ forskjell på fisk og FESK!» her.

Publisert Sist oppdatert
Lofoten relanserer sine 86% fiskeburgere som Lofotburgere, og er i den anledning på lufta med en ny kampanje. Etter suksessen med «Hold i torsken»-kampanjen, er Lofoten klar med nytt reklamekonsept. Denne gangen er det selveste Aksel Hennie som har regissert reklamefilmene.
– Lofoten er et lite, men stolt selskap, og vi tror på å lage noe som står ut i kategorien og symboliserer Nord-Norges og Lofotens unike kvaliteter. Det vi ønsker å formidle gjennom reklamekampanjen er at vi bruker mye av den aller beste fisken i våre fiskeburgere. Lofotburgeren er selvsagt laget i Lofoten, og av førsteklasses råvarer, med fiskefilet og kun naturlige ingredienser. Vi mener derfor at de skiller seg fra alt annet som er på markedet. Derfor innfører vi begrepet «Det e´ forskjell på fisk og FESK», og håper det hjelper forbruker til å velge skikkelig god «fesk» litt oftere til middag, sier markedsdirektør Camilla Beck Sætre i Lofotprodukt AS i en pressemelding.
– Samtidig ønsker vi selvsagt at det totale sjømatkonsumet øker slik at enda flere velger sunn og god sjømat til middag minst tre ganger i uken, i tråd med Helsedirektoratets kostholdsråd, sier Beck Sætre.
Kampanjen starter offisielt denne uken, men filmene har ifølge leverandøren allerede begynt å få fart i sosiale medier.
Powered by Labrador CMS