Nyheter

Dametekke: Ole Robert Reitan leder den dagligvarekjeden som har best drag på damene, ifølge Yougov.

Kvinner liker Rema 1000

I anledning kvinnedagen 8. mars, lanserer Yougov en liste over varemerker som norske kvinner har hatt best inntrykk av i 2016. Rema 1000 kommer høyt opp på listen.

Publisert Sist oppdatert

Hvilke merkevarer har norske kvinner best inntrykk av? YouGov BrandIndex lanserer nå kvinnenes rangliste over merkevarer i 2016. Listen domineres av dagligvarer og interiør.

Norges største markedsplass, FINN.no er den merkevaren som Kari Nordmann i størst grad får stjerner i øynene av.

Rema 1000 som i mange år har ligget høyt på YouGov BrandIndex’ liste over merkevarer som har fått mest positiv oppmerksomhet i Norge, ligger på andreplass, tett fulgt av IKEA.

– Mer overraskende er det at byggevaregiganten Obs Bygg kommer høyt opp på listen, skriver Yougov i en pressemelding, og avslører med dét – på selveste kvinnedagen – en smule forutintatte meninger om hva kvinner er opptatt av.

Merkevarer med det beste generelle inntrykk blant norske kvinner:

Powered by Labrador CMS