Nyheter

Pepsi Max vil feire fotballfansen

I sitt andre år som samarbeidspartner med Global UEFA Champions League, vil Pepsi Max premiere engasjerte fotballfans verden rundt.

Publisert Sist oppdatert

I PepsiCo sitt andre år som samarbeidspartner med UEFA Champions League, er Pepsi Max fotballkampanje viet til å etablere en global plattform for å dele «Øyeblikk».

Med hjelp fra stjernespillere som Sergio Agüero, Alexis Sánchez og Vincent Kompany på vårt 2017-lag, vil de skape entusiasme fram mot UEFA Champions League-finalen den 3. juni, i Cardiff, Wales.

– Gjennom året kommer Pepsi til å feire ulike øyeblikk – fra dagliglivets små, men likevel store stunder, til de virkelig enestående øyeblikkene som UEFA Champions League-finalen. Pepsi er en lojal og entusiastisk tilhenger av dette vakre spillet, og i år tar vi kampanjen vår fra banen til tribunen – for å feire lidenskapen og det smittende engasjementet hos fansen, som viser hva det betyr å elske, og leve for spillet, sier styreformann Brad Jakeman i Global PepsiCo i en pressemelding.

Gjennom filmen We Know How Much It Means setter Pepsi MAX fansen i fokus, og de øyeblikkene i en fotballkamp som vekker entusiasme og lidenskap – fra spenningen og oppbyggingen til matchen, gjennom «berg-og-dalbane»-følelsene i selve kampen, til gleden eller nedturen når dommeren blåser av. Pepsi Max vil vise hvordan disse øyeblikkene kan oppstå når man spiller fotball på løkka, såvel som på de store kamparenaene verden rundt.

Kampanjen rulles ut i 75 land, og skal skape spenning, entusiasme og spre lidenskap fra mellomspillet til finalen i Champions League.

Pepsi Max utfordrer dessuten fansen til å fortelle hva de er villige til å gjøre for å få se UEFA Champions League, verdens største årlige sportsarrangement. De får dermed en mulighet til å vinne billetter til finalen den 3. juni, i Cardiff, samt UEFA Champions League sportsbagger.

Powered by Labrador CMS