Nyheter

Senior merkevaresjef i Ringnes for Pepsi Max og Pepsi, Helene Kran Løvestam.

Nå kommer Pepsi Max i ny drakt

Denne uken kommer de første Pepsi Max-boksene og flaskene med nytt design ut i butikkene.

Publisert Sist oppdatert

– Prosessen med utviklingen av «nye» Pepsi har vært grundig. Konseptet som nå rulles ut i Norge og resten av verden ble først lansert i USA i fjor, og er en del av en omfattende prosess hvor også forbrukere over hele verden har vært involvert, sier Helene Kran Løvestam i en pressemelding, som er senior merkevaresjef i Ringnes for Pepsi Max og Pepsi i Norge.

Den nye endringen innebærer flere nye designgrep.

– Men dette er langt mer enn en designendring. Vi lanserer et omfattende konsept, og jeg vil gå så langt som å si at vi gir merkevaren ny puls. Alt av emballasje og reklamemateriell får nytt design. I tillegg planlegges en omfattende reklamekampanje som vil gjøre det umulig å ikke få med seg at Pepsi har fått ny identitet, sier Kran Løvestam.

Powered by Labrador CMS