Samfunn

Opplever økt matmakt

Flere forbrukere har fått øynene opp for at deres valg i matbutikken betyr noe. Det viser undersøkelser Matmerk har gjort før og under koronakrisen. – Endelig er norske forbrukere sin makt bevisst, sier Nina Sundqvist, administerende direktør i Stiftelsen Matmerk.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS