Nyheter

Tilbuds-app får egen nettside

Prisjeger-appen «Mattilbud» satser med ny nettplattform. Målet å inkludere alle aldersgrupper i Norge.

Publisert Sist oppdatert

­Inflasjonen har ført til et skifte i folks digitale atferd, fastslår seniorrådgiver Daniel Linde i Tjek, som står bak tilbudsappen Mattilbud samt eTilbudsavis. I Norge betydde det en rekordøkning i app-bruken på hele 92,75 prosent.

– Vi har nå cirka 330.000 unike brukere ukentlig. Totalt åpnes appen cirka én million ganger i løpet av en uke, forteller Linde til Dagligvarehandelen.

Den kraftige veksten har inspirert selskapet til å etablere en nettplattform, mattilbud.no, for å nå enda flere aldersgrupper.

– Vi ser at appen vår eTilbudsavis ved å være tilgjengelig både på nett og app, brukes både av unge studenter, familier og eldre. Det håper vi også mattilbud.no vil gjøre.

Mattilbud ble etablert i 2013, og ble kjøpt opp av Tjek fem år senere i 2018.

Powered by Labrador CMS