Produktnytt

Max Burger har lansert et nytt konsept for barnefamilier.

Mini-Max

Max Burger har lansert et nytt konsept for barnefamilier. I tillegg til nytt pakkedesign for mini-måltidene introduseres fem nye figurer: Buddy, Doc, Arty, Dash og Oops – Mini Maxere.

Publisert Sist oppdatert

Mini Maxerne skal følge barnas matreise på restaurantene. For eksempel blir gjestene veiledet av Doc på sorteringsstasjonene og av Oops til toalettene. Alle Mini Maxere ønsker å inspirere og oppmuntre barn og voksne til å være den beste versjonen av seg selv, forklares det.

Buddy ønsker å være god, har gode intensjoner og setter vennskap først, Doc er nysgjerrig og tørster etter kunnskap, sta og opptatt av å beskytte planeten vår, Arty er kreativ, nysgjerrig og oppfinnsom og tør alltid å prøve nye ting, Dash er energisk og entusiastisk, uten tålmodighet og alltid klar til å ta på seg en konkurranse eller oppgave. Oops er optimistisk, sjarmerende, nysgjerrig, morsom og litt klønete, empatisk med et stort hjerte.

Dette er et ledd i en pågående gjennomgang av hele Max’ emballasjeportefølje. Mini-måltidene på menyen til Max er klassiske barnefavoritter som hamburger, cheeseburger og chicken nuggets, men også plantebaserte mini-måltider som veggieburger og helt nye crispy green nuggets laget av svenske gule erter.

Max Burgers ble grunnlagt i 1968, er Sveriges eldste hamburgerkjede, og åpnet sin første restaurant i Norge i 2011.

Powered by Labrador CMS