Nyheter

24 kan bli Årets Markedsfører

Fire lavpriskjeder og mange leverandører er blant kandidatene til Årets Markedsfører, skriver Kampanje.

Publisert Sist oppdatert

Den første påmeldingsfasen til Kampanje og Markedsforbundets store pris «Årets markedsfører» går mot slutten og juryen kan nå presentere en fullstendig liste over kandidatene som er blitt meldt på i kampen om å bli årets beste markedsfører.

- Responsen på «Årets Markedsfører 2011» har vært enorm og det er allerede påmeldt en rekke sterke kandidater. Juryens arbeid med å lage en shortlist av alle disse kandidatene kommer uten tvil til å bli krevende, sier ansvarlig redaktør i Kampanje, Knut Kristian Hauger.

Prisen «Årets markedsfører» er en holistisk pris som vurderer alle aspektene av markedsføringen som fag og er dermed også kanaluavhengig. I fjor ble prisen delt ut på et stort arrangement på Markedshøyskolen i Oslo og i finalen var det til slutt banken DNB som vant i sterk konkurranse fra Tine Yt og Salma. Antall kandidater er langt høyere enn ifjor. Årets vinner blir kåret i slutten av mars neste år.

De 24 kandidatene er: City Maid, Coop Prix, Den Norske Opera & Ballett, DNB, Finn, Hurtigruten, Kaizers Orchestra, Kiwi, Komplett, Lebara, Lerøy, Mercedes, Moods of Norway, Nille, Q-melk, Rema 1000, Rimi, SAS, Stormberg, Tine YT, TVNorge, Vinmonopolet, VITA Hjertegod, Walters mandler og Freia.

Powered by Labrador CMS