Nyheter

35 prosent økning for wienerpølser

Leiv Vidar melder om 35 prosent økning for wienerpølser i KBS første halvår 2013. Mer enn to av tre wienerpølser i det norske bensinstasjonsmarkedet produseres nå hos pølsespesialisten fra Hønefoss.

Publisert Sist oppdatert

Med god drahjelp fra en etter Leiv Vidars begreper «særdeles suksessrik» lansering av wiener for 10 kroner i Statoil-butikkene, øker Leiv Vidar fortsatt salget av wienerpølser hos sine kjedekunder i det norske KBS-markedet. I følge siste Markedsfakta-telling kommer nå 71 prosent av Wienerpølsene i det norske bensinstasjonsmarkedet fra dem. Salgsøkningen innenfor Wienerpølser i KBS-markedet er på over 35 prosent i første halvår. Leiv Vidar konkluderer dermed med at skikkelige håndverksprodukter produsert på rent norsk kjøtt til et attraktivt prispunkt aldri går av moten, selv i et KBS-marked som har slitt med tilbakegang i lang tid.

Powered by Labrador CMS