Nyheter

4 KREMMERE

Kan emv konkurre med merkevarene?

Publisert Sist oppdatert

Stolt over emv

Tommy Aalen

Ica Supermarked Askøy

- Ja, personlig er jeg stolt over Icas emv. Jeg synes de stiller sterkt i alle varegrupper. Det vokser og er absolutt på høyde med merkevarene. Nå i høst har vi fått en ny emv som heter «I love eco», som har gått overraskende bra så langt.

Emv er fremtiden

Stian Lund

Kiwi Søndeled, Risør

- Ja, og ikke bare på pris, men også på kvalitet. På First Price har vi stort sett bare norske produsenter som også lager merkevarer, men når vi slipper å selge på merkenavnet, så blir det mye billigere. Jeg tror emv er fremtiden. Det tar selvsagt tid å bygge opp tillit til emv, men et merke som Slakteren rykker opp noen divisjoner hvert år, og jeg vil si at Slakteren og Gilde er likestilt på kvalitet.

Positivt

Erik Sørlie-Sannes

Rema 1000 Gjøvik Sentrum

- Ja, det synes jeg absolutt. Det har blitt veldig bra, og nå blir designen bedre også. Jeg synes det er positivt at kunden får flere alternativer, og at det er mer enn bare hermetikk det satses på fra kjedenes side.

Absolutt

Randi Eggen

Coop Obs Lade, Trondheim

- Absolutt! Vi har veldig gode erfaringer med egne merkevarer. Vi selger veldig mye, og kundene ser ut til å like produktene. Så det vil vi gjerne ha mer av.

Powered by Labrador CMS