For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Turbokyllingen Ross 308 under skandinaviske forhold tilsvarende de norske.
Anima ønsker at ikke bare daglligvarebransjen faser ut turbokylling, men at også McDonald's skal gjøre det samme.

Kampanje mot turbokylling i McDonald's – gir ros til dagligvarekjedene

Anima bruker sju millioner i en kampanje rettet mot McDonald's bruk av turbokylling. Dyrevernorganisasjonen er derimot fornøyd med at dagligvarekjedene faser ut denne typen kylling, etter at Rema 1000 var pioner.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS