Fredag gikk startskuddet for soloshop.no, der Solo-fansen blant annet kan sikre seg en 80-talls skidress, joggebukser, gensere og t-skjorter.

Nyheter

Åpner nettbutikk

I år er det ikke bare Solo-flasker folk kan ta med seg til påskefjellet. De kan også stille på afterski med Solo-klær i forfriskende retrostil.

Publisert Sist oppdatert

I ukene før påske, er det gule dråper som tappes på flasker hos Ringnes på Gjelleråsen. Hver fjerde Solo-flaske som selges i løpet av året, omsettes nemlig i påskeukene.

– Solo og påske hører sammen, konstaterer merkevaresjef og daglig leder Elisabet Sæterdal i Solo AS fornøyd.

Hvert år når påsken nærmer seg, øker også synligheten til Solo både i butikk og ulike medier. Men i år er satsingen ekstra omfattende. I disse dager rulles det i gang en stor påskekampanje med solid medietrykk i nær sagt alle kanaler. I første omgang handler det naturligvis om å få folk til å drikke Solo, men i år skal fansen også få muligheten til å bokstavelig talt slippe brusmerket enda tettere inn på kroppen.

– Sist fredag åpnet vi egen nettbutikk med Solo-merch, der folk kan kjøpe en rekke ulike klær, støvler og solbriller, forteller Sæterdal.

– Vi har valgt å bruke den gamle Solo-logoen, og kjører litt retrostil. Sortimentet består blant annet av en skikkelig kul 80-talls skidress, «moonboots»-lignende støvler, joggedress og t-skjorter.

Les mer i ukens utgave av Dagligvarehandelen!

Powered by Labrador CMS