Nyheter

Årets største Tine-lansering

Den nye mellommåltidsserien «14» er Tines største lansering på flere år. Tirsdag ble den prelansert i Narvesen.

Publisert Sist oppdatert

Kundene dine spiser stadig oftere mat på farten, og Tines forbrukerundersøkelser viser at de helst vil at det skal være enkelt, smakfullt og sunt. Derfor lanserer Tine produktserien 14, en serie mellommåltider bestående av to varinter cottage cheese, tre varianter gresk yoghurt og to havregrøtvarianter med ulik topping. Havregrøten kan spises kald, eller varmes i det spesiallagde begeret i mikrobølgeovn.

Den nye produktserien 14 er et resultat av en grundig innovasjonsprosess og gir forbrukerne flere sunne valgmuligheter i mellommåltidskategorien.

– Vi har hentet inspirasjon fra utlandet, men også sett på norske mattradisjoner. Navnet 14 viser til det tidspunktet på døgnet hvor de fleste av oss har lyst på, og behov for, noe å spise, sier kategoridirektør Unn Grønvold Nikolaisen.

Produktlogoen er en kombinasjon av tallet 14 og en urskive, der tallene utgjør viserne - som selvfølgelig står på klokken 14.

Serien ble prelansert i Narvesen i går, mens dagligvarebutikkene følger etter når lanseringsvinduet åpner 17. februar.

Powered by Labrador CMS