For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Bloggeren Oskar Westerlin legger stadig ut Tik Tok-innslag med sin trippel sjoko-bolle. En halv million følgere sørger for at produktene forsvinner ut som varmt hvetebrød.

Nyheter

Årets villeste lansering?

Den mest elleville lanseringen vi har sett hittil i år, kom uten tvil i Norgesgruppen i årets første lanseringsvindu. Da sendte Bakehuset ut Trippel Sjoko Bolle, et produkt inspirert av Tik Tok-profilen Oskar Westerlin.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS