Nyheter

Asan med intimkonsert

I dag startet Asans nye kampanjekonsept «Asan intimkonsert». To personer kan vinne en intimkonsert med LidoLido på et tak i Oslo, mens alle andre, for første gang i Norge, kan se konserten streamet live på Spotify.

Publisert Sist oppdatert

Kampanjen vil foregå på Spotify og Facebook.

– Vår verden er intim, og hva er vel egentlig en mer naturlig kobling enn at Asan Intimvask introduserer Asan Intimkonsert? Vi ønsket å sette våre kunder i fokus, og gi noe tilbake. Nå gleder oss sikkelig, og håper selvsagt at Asan Intimkonsert blir en hit hos våre kunder. Det er jo klart det er ekstra stort at LidoLido, en av Norges hotteste artister er første artist ut, sier markedssjef Helge Holdhus i Asan Norge.

Kampanjen er utviklet i tett samarbeid mellom Asan, Universal Music, Spotify Norge, Starcom, Anorak og Media Lab. Konserten kan ses på Spotify live 31. mai kl 20.00.

Powered by Labrador CMS