Nyheter

Baguettstøtte til Frelsesarmeen

I begynnelsen av desember gikk startskuddet for årets julekampanje i Fresh. For hver baguettemeny som selges, gir Fresh fem kroner til Frelsesarmeen.

Publisert Sist oppdatert

– Nå har Fresh eksistert i syv år og vi fant ut det var på tide å dele noen juleønsker med noen av de som kan trenge det mest. Vi ønsket å gjøre det på en måte som favnet både de ansatte på Shell Fresh-stasjonene og som involverte kundene på en hyggelig og inkluderende måte, sier marketingsjef Trude Marchmann-Jensen i NorgesGruppen Convenience om samarbeidet med Frelsesarmeen.

I desember vil Fresh bidra med fem kroner for hver solgte baguettemeny til Frelsesarmeens arbeid. Fresh har utviklet en egen julebaguette for kampanjen, men vil gi fem kroner for alle varianter som er til salgs.

– Vi håper denne kampanjen kommer til å engasjere stort på stasjonene og skape en intern stolthet vi alle deler. I tillegg håper vi alle kundene våre sitter igjen med en ekstra god smak i munnen når de kjøper baguettemenyer hos oss i desember, sier Marchmann-Jensen.

Marketingsjefen forteller at man ønsket en samarbeidspartner som var forenelig med selskapets verdier og som favnet bredt i befolkningen. Valget falt fort på Frelsesarmeen, som ivaretar de som trenger det mest blant oss.

– Akkurat det kjennes ekstra verdifullt og tilfører samarbeidet en spesiell dimensjon. Frelsesarmeen er åpen for alle, både når det gjelder hjelpetilbud, aktiviteter og arrangementer, sier Trude Marchmann-Jensen.

Powered by Labrador CMS