Nyheter

Barcelonabilletter gjemt i Ica-brustorg

Coca-Cola Drikker samarbeider med fire utvalgte Ica Supermarkeder for å skape fotballaktiviteter og mersalg i butikkene foran treningskampen mellom Vålerenga og FC Barcelona på Ullevål neste uke.

Publisert Sist oppdatert

Torsdag 22. og fredag 23. juli arrangerer Ica Supermarked triksekonkurranse for barn i alderen 5-16 år utenfor butikkene på Ullevål, Storo, Prinsdal og Hellerud. Her kan dyktige ballkunstnere sikre seg billetter til storoppgjøret: Vålerenga – Barcelona på Ullevål 29. juli. For de voksne er det også muligheter til å vinne billetter. I de samme supermarkedene er det også gjemt hundrevis av billetter til kampen i utvalgte produkter fra Coca-Cola og Kims.

– Vi har helt klart solgt mye mer Coca-Cola og Coca-Cola Zero siden vi satte opp aktiviteten på onsdag. Vi må ha bedt de litt yngre kundene om å ikke plukke på og prøve finne billettene inne i 4-pakningene til Coca-Cola, og potetgullposene til Kims. Slike aktiviteter er alltid gøy, sier kolonialsjef på Ica Supermarked Storo, Jens Patrick Ewert.

Kristoffer Hæstad, Moa Abdellaoue, Freddy Dos Santos, Morten Berre og de andre stjernene fra Vålerenga vil fungere som dommere og vil avgjøre hvem som hver av dagene stikker av med to billetter til kampen og en signert Vålerenga-drakt pluss mange fine premier fra Coca-Cola. Foran Vålerenga-stjernene har man tre minutter på å imponere med sine trikseferdigheter. Det gjelder å stå på og vise frem sine kuleste triks.

– Dra en Messi eller Zlatan og få muligheten til å se forbildene dine i aksjon på Ullevål Stadion, oppfordrer Morten Omland, innkjøpsansvarlig for drikkevarer i Ica Norge.

Powered by Labrador CMS