Nyheter

Best gir best påfyll

Best er best i 2009, og det feirer administrerende direktør Alexander Münster, i Best Stasjon AS med nytt slagord.

Publisert Sist oppdatert

Profilen er blankpusset med det nye slagordet «Påfyll til bil og til folk!». Best-sjefen bruker særdeles mange superlativer for å beskrive det nye slagordet overfor bladet FastFood. Blant annet at stasjonen «serverer hjerneføde, ikke bare hurtigmat».

Til tross for finanskrise og et KBS-marked i nedgang, fortsetter Best å vokse både når det gjelder antall medlemmer og organisk vekst. Som Handelsbladet FK tidligere har skrevet vant Best Forhandlerundersøkelsen 2009 i regi av BBF for tredje gang i år.

Münster mener å ha dekning for påstanden om at Best er best fordi Best tilbyr «markedets beste betingelser» på alle områder.

– Frie forhandlere må stå sammen for å stå sterkere. Best drives med kremmerånd, der alle forhandlerne er eiere, og gode resultater gir klingende mynt i kassen. Vi drar lasset sammen med overordnede rammer, men lokal tilpasning skiller oss fra konkurrentene, sier Münster til FastFood.

Powered by Labrador CMS