Nyheter

Bunnpris Havstad Årets post i butikk

I fjor ble Bunnpris Havstad i Sør-Trøndelag kåret til Norges beste Post i butikk etter å ha fått 97 av 100 poeng mulige i Postens kundetilfredsundersøkelse. I år får de prisen Årets post i butikk basert på Postens egne kriterier.

Publisert Sist oppdatert

Les også:

Bunnpris Havstad beste Pib

I Årets post i butikk-kåring vurderes kvalitet, kundebehandling, orden, ryddighet, pliktoppfyllelse og kompetanse.

– Vi vet vi at vi blir målt av Posten, og har derfor lagt oss i selen for å gjøre en god jobb. Vi har god struktur på den jobben vi gjør, og vi gjør litt ekstra for at kundene skal trives. Det må vi, for selv om jeg har hovedansvaret, kan det være hele 20 personer som betjener postdisken i løpet av en uke, sier postansvarlig Ann Kristin Næss.

I løpet av et år behandler Bunnpris Havstad cirka 40 000 transaksjoner.

– Postavtalen er viktig for oss, og trekker mange kunder til butikken. Så jo bedre jobb vi gjør her, jo flere kunder vil velge oss. Så det blir bare å stå på og prøve å hevde seg også neste år, sier Ann Kristin Næss.

Les også:

Bunnpris Havstad beste Pib

Powered by Labrador CMS