Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.
Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.

Vil gjøre det enklere å ta bedre valg på farten

Fremover ønsker Narvesen å gjøre det enklere for kundene å ta litt bedre valg når de er på farten, og har lansert symbolet «Gode valg på farten».

For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 35 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Nett og papir
1 mnd

1,- 340,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett og papir
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
1 mnd

1,- 240,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Nett
12 mnd

2850,-

KJØP

Powered by Labrador CMS