Nyheter

Candyking med storsatsing

I forbindelse med verdenspremieren for den siste filmen i Twilight-serien, lanserer Candyking sin største kampanje noensinne i Norge, Sverige og Finland.

Publisert Sist oppdatert

Etter et vellykket samarbeid med Nordisk Film på den forrige Twilight-filmen, har Candyking valgt å utvide samarbeidet i Norge, Sverige og Finland. I Norge kommer nå smågodtstativer til å profileres med Twilight-temaet, og konkurranser for kundene vil finnes både i butikk og online. Candyking kommer også til å være synlig på utendørsreklame i forbindelse med filmen.

Kampanjen pågår fra uke 40 til 47. I løpet av den første perioden har to personer mulighet til å vinne en reise og billetter til filmpremieren i Hollywood. I den andre perioden kan ti personer vinne to billetter til Twinight, en forhåndsvisning der begge de avsluttende delene i Twilight-historien vises på en og samme kveld. QR-koder på både poser og fotofronter skal gjøre det mulig å delta i konkurranser direkte fra smarttelefoner. Via kuponger i butikken kan dessuten 200 personer vinne to kinobilletter til filmen.

– Smågodt og film hører sammen, så vårt samatbeid med Nordisk Film føles helt rett. Som stor aktør innenfor godteri har vår kampanje mulighet til å gjøre et flott inntrykk i butikkene, sier Anette Fredriksson i Candyking.

Powered by Labrador CMS