Nyheter

Coca-Cola klar for ny Bond-film

Coca-Cola zero i Norge lanserer sitt partnerskap med Skyfall, den 23. filmen i serien om James Bond.

Publisert Sist oppdatert

Som et synlig bevis på samarbeidet, får Coca-Cola zero-produktene en makeover i forbindelse med at filmen har premiere 26. oktober, og blir merket med den berømte Bond «gun barrel»-designen. Denne designen kommer i et begrenset opplag, og vil være på halv- og halvannenlitersflaskene.

På filmens kjendispremiere vil i tillegg gjestene få eksklusive aluminiumsflasker med Bond-design.

Coca-Cola zero har vært James Bond-partner siden Quantum of Solace i 1998.

– Skyfall er uten tvil en av de filmene som det knytter seg størst forventninger til nå i år. Vi er glade for å være en del av dette, og for å kunne fortsette samarbeidet med verdens mest populære filmserie. James Bond er et kulturelt ikon, som konsekvent gjennomfører det usannsynlige – det er også derfor dette er et passende partnerskap for Coca-Cola zero, sier Vibeke Hansen, talsperson for Coca-Cola zero i Norge.

Som i resten av Europa, vil Coca-Cola zero i Norge kjøre en integrert markedskampanje for å støtte opp om partnerskapet med den nye James Bond-filmen.

– Markedskampanjen vil blant annet innebære skreddersydd og spesielt markedsmateriell til utsalgsstedene, annonsering, en fjernsynsreklame med en humoristisk vri på Bond-temaet, konkurranser der forbrukerne kan vinne en Bond-tur til London eller filmbilletter, og så videre, sier Vibeke Hansen.

Powered by Labrador CMS