Nyheter

Coca-Cola zero lokker med bil på Rema 1000

Rema 1000 og Coca-Cola zero gjennomfører nå et etter eget utsagt oppsiktsvekkende kampanjesamarbeid. Målet med «Just Add Zero»-kampanjen er mersalg gjennom store premier i butikk. Hovedpremien er en bil!

Publisert Sist oppdatert

– Vi ser allerede at salget viser gode resultater av kampanjen», sier Jens Christian Meinich, kategorisjef i Rema 1000 i en pressemelding. I disse dager gjennomfører Coca-Cola en bred kampanje for sin kalorifrie variant Coca-Cola zero, det raskest voksende brusmerket i Norge.

– I vårt arbeid med Coca-Cola zero er det viktig å kunne skreddersy kampanjer i samarbeid med en sentral partner som Rema 1000, sier Petter Torvund, kundeansvarlig i Coca-Cola Enterprises Norge.

– Samarbeidet med Rema 1000 gir forbrukerne en morsom anledning til selv å erfare betydningen av å legge til en null. Vi har en uvanlig lang rekke premier, satt opp etter «legg til en null»-prinsippet: 1 fantastisk førstepremie, Citroën Cactus, 10 andrepremier, 100 fjerdepremier og til slutt 1 000 fjerdepremier, som er gavekort hos Rema 1000, sier Petter Torvund. Citroën stiller med sin nye modell Cactus både som førstepremie og på eventer over hele landet.

– Mange av våre kjøpmenn har engasjert seg ekstra i forbindelse med denne kampanjen, og salget viser gode resultater av kampanjen, sier Jens Christian Meinich, kategorisjef i REMA 1000.

– Flere butikker har utstilt maken bil som man kan vinne, de har ekstra eksponeringer og aktiviteter både i og rundt selve butikken, i tillegg til aktiviteter i sosiale medier. Glade kunder er den største motivasjonen for våre kjøpmenn – ingenting er bedre enn å glede vår øverste sjef, smiler Jens Christian Meinich.

Powered by Labrador CMS