Nyheter

Coop med mer enn 70 emv-nyheter

Coop lanserer mer enn 70 nye produkter under sine egne merker i årets februarvindu. Blant de nye varene er det kjøtt- og fiskeprodukter, oster, bakervarer, sjokolade, honning, pasta og pizza.

Publisert Sist oppdatert

- Vi satser sterkt på vår portefølje av egne merkevarer. Egne merkevarer er et strategisk viktig verktøy for oss i arbeidet med å holde dagligvareprisene nede. Vi ser det som en viktig oppgave å utfordre de tradisjonelle merkevareleverandørene både når det gjelder utvalg, pris og kvalitet, og vår misjon vil alltid være å skaffe våre 1,3 millioner medlemmer et kvalitetsmessig godt og variert vareutvalg til en så lav pris som mulig, sier administrerende direktør Svein Fanebust i Coop Norge Handel.18 av de nye produktene har kvalitetsmerket «Coop Smak forskjellen». Blant gourmetnyhetene er det flere oster. På kjøttområdet kommer det også flere høykvalitetsnyheter, blant annet Pata Negra skinke og fire biffvarianter, surret stek og kjøttdeig av limousinkalv.Under merket «Coop» kommer det mer enn 40 nye produkter. Blant annet kommer det en ny serie store hamburgere, ulike pakkede rundstykker og de to drikkene «Coop Frisk og Rød» og «Coop Frisk og Gul».Under økologi- og miljømerket «Coop Änglamark» kommer det to helt nye produkter, blant annet en flytende akasiehonning og et skåret og fryst havrebrød. Under lavprismerket X-tra kommer det også flere nye produkter.

Powered by Labrador CMS