Nyheter

Define årets dagligvarelansering

Define Instant Volume Powder ble kåret til Årets beste dagligvarelansering da Kosmetikkleverandørenes Forening arrangerte Norwegian Cosmetic Award 2011.

Publisert Sist oppdatert

Det var fem nominerte i kategorien. I juryens begrunnelse for å gi prisen til Define Instant Volume Powder heter det at «vinneren har raskt oppnådd høy distribusjon og salg og vinneren har vært bidragsyter til sterk vekst i en kategori som i fjor hadde nullvekst».

Det er ikke første gang Define vinner prisen Årets beste dagligvarelansering. I fjor var det ifølge pressemeldingen Define Men som tok hjem den prestisjetunge prisen.

I tillegg til prisen for Årets beste dagligvarelansering, vant Define Instant Volume Powder også prisen for beste hårprodukt.

Lano gikk av med seieren for beste reklamefilm, med filmen som parodierer kjendiser og personligheter ved hjelp av Lano-skum i badekaret. I juryens begrunnelse heter det blant annet at filmen skiller seg ut fra annen reklame i samme bransje, og at den er morsom og treffer målgruppen svært effektivt med sitt budskap.

Powered by Labrador CMS