Nyheter

Deler ut 2 millioner Cola-flasker

Coca-Cola lanserer i disse dager sin største smaksprøvekampanje noensinne. I løpet av høsten skal to millioner 1,5-liters flasker med Coca-Cola zero gis bort.

Publisert Sist oppdatert

– Coca-Cola har i løpet av 2013 gjennomført store endringer i Norge, som lanseringen av våre nye flasker – blant annet laget av organisk plantemateriale – og nye flaskestørrelser. Endringene har blitt svært godt mottatt av norske forbrukere. Vi ønsker å feire dette med å gjennomføre vår største smaksprøvekampanje noensinne. Målet er å gi bort to millioner 1,5-litersflasker med Coca-Cola zero, sier Ignace Corthouts, adm. direktør i Coca-Cola Enterprises Norge i en pressemelding.

Forbrukerne vil finne kuponger i de store dagsavisene som de kan bytte inn i en halvannenliters flaske med Coca-Cola zero – i nesten hvilken som helst butikk.

– Vi tror mange vil sette pris på å kunne få en flaske med Coca-Cola zero, på samme måte som mange syntes det var morsomt å finne sine egne navn på flaskene våre, sier Corthouts.

Smaksprøveutdelingen kombineres med et nytt tema for Coca-Cola zero – «Just add zero». Dette kommer sammen med nye visuelle elementer som bringer mer farge og en ny design inn i Coca-Cola zeros merkevareuttrykk.

– «Just add zero»-temaet handler om at det å legge til en null i ulike sammenhenger, ofte vil føre til uante – og positive – konsekvenser, sier Corthouts.

Powered by Labrador CMS