Nyheter

Deli med mobilkuponger

CatchTheEye og Deli de Luca har utviklet en iPhone-applikasjon som gjør at kundene kan motta tilbud på telefonen, samt laste ned mobile verdikuponger.

Publisert Sist oppdatert

Deli de Luca tar en posisjon i kupongmarkedet når kjeden nå gir kundene mulighet til å laste ned tilbudskuponger over sin iPhone. Kundene som velger å laste ned kuponger til mobilen vil kunne få prisavslag eller økt verdi, som for eksempel gratis kinobilletter.

Man benytter skjermene på Deli de Luca til å fange oppmerksomheten til kundene og gi gode incentiver for at de skal velge å laste ned iPhone-applikasjonen. Tine er først ute med å annonsere både på skjermene i Deli og direkte i iPhone-applikasjonen, og gir bort en Tine Smoothie eller Økologisk juice hver dag. Nye nedlastbare kuponger vil gjøres tilgjengelig og varieres hver uke, og den første tiden vil kunden også kunne få én gratis kaffe om dagen.

I forbindelse med lanseringen av applikasjonen, vil CatchTheEye plassere ut egne strekkodelesere som gjør at strekkoden kan skannes direkte fra mobilen og inn i kassene til Deli de Luca.

I iPhone-applikasjonen er det også innebygd en såkalt «locator», slik at kundene selv kan søke opp den nærmeste Deli de Luca-butikken ved hjelp GPS-funksjonen i telefonen og få forslag til rute og hvor lang tid det tar å komme seg dit.

CatchTheEye vil i tillegg til å benytte egne medier, også samarbeide med andre mediekanaler og gjøre annonsesamkjøringer for utstedelse av kuponger og for å drive trafikk til Deli.

CatchTheEye og Deli de Luca vil invitere 30 av de største leverandørene til kjeden i høst for å presentere de nye mulighetene annonsørene har for å oppnå interaktivitet utenfor hjemmet.

Powered by Labrador CMS