For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

I medvind: Direktør for dagligvare Øyvind Kjuus og fabrikksjef Morten Jelsa i den Stolte Hane konstaterer at kyllingmarkedet er på vei opp.

Den Stolte Hane: Flere megatrender løfter kylling

Forbrukerne forventer innovasjoner også i kyllingkategorien. Noen smaker treffer, andre ikke, konstaterer Den Stolte Hane som har en markedsandel av det totale kyllingmarkedet i Norge på 33 prosent.

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS