Nyheter

Digitalt på hyllekanten i Bunnpris

Strongpoint har inngått en avtale om levering, installasjon og service av Pricers elektroniske hyllekantetiketter til Bunnpris.

Publisert Sist oppdatert

De papirbaserte prisetikettene på varehyllene i Bunnpris skal erstattes av elektroniske brikker. Disse små dataskjermene/brikkene, med ulike størrelser avhengig på informasjonsbehovet, henter automatisk pris- og vareinformasjon fra den samme databasen som benyttes når varene skannes i kassen.

– Vi er meget stolte over at også Bunnpris har valgt å samarbeide med Strongpoint og Pricer når de nå vil investere i elektroniske hyllekantetiketter. Vårt overordnede mål er å innfri forventningene og sørge for at prosjektet blir vellykket. Vellykket for oss betyr at Bunnpris blir fornøyd med løsningen, og at kjøpmennene øker sin produktivitet og konkurransekraft, sier konsernsjef Jørgen Waaler i Strongpoint i en pressemelding.

Kontrakten skal ha en samlet verdi på cirka 100 millioner kroner.

Powered by Labrador CMS