Nyheter

Eksotisk reising

Publisert Sist oppdatert

Konkurranser som kombinerer eksotisk mat med ditto reisemål. Det ser ut til å være en økende trend i butikkene. I år sender for eksempel Haugen-Gruppen og Ticket fem heldige vinnere til Mexico.? Vi har mat fra mange forskjellige land, og fant ut at vi kunne knytte den opp mot spennende reisemål, forteller produktsjef Roar Furuhaug i Haugen-Gruppen. Han har nettopp avsluttet en stor Casa Fiesta-konkurranse med å sende fem heldige vinnere til Mexico.? For vår del er det viktig å få til markedsføring rundt Ticket, i den grad vi ikke har vært i Norge så lenge, sier kollega Trine-Lise Skonnord Hansen i Ticket. Hun mener koblingen til matvarer er en grei måte å få eksponert navnet på.Furuhaug vil gjerne slå et slag for taco på bekostning av Grandiosa, siden den som kjøper en taco-variant handler mye mer enn bare et taco-kit: ? Kunden handler gjerne for 250 kroner med alt. Det blir veldig god fortjeneste for butikken av det, sier han.

Powered by Labrador CMS