Marketingdirektør middag i Orkla Foods, Christian Mjaaseth.sammen med Marianne Nybo, daglig leder av Frelsesarmeens Slumstasjon i Oslo.

Nyheter

Feirer jubileum med suppe til folket

Toro fyller 70 år nå i vinter. Det feirer Orkla Foods med en helt ny samarbeidsavtale med Frelsesarmeen.

Publisert Sist oppdatert

– En jubilant ønsker seg gaver, men snur litt på det. Frelsesarmeen er en perfekt samarbeidspartner for oss, de har til og med suppe i sin pay-off, sier marketingdirektør middag, Christian Mjaaseth. Frelsesarmeens slagord er «Suppe såpe frelse».

Samarbeidsavtalen «Suppe til folket» er akkurat undertegnet, og det er ikke helt avklart hva den skal inneholde.
– Vi skal helt sikkert bidra med suppe i den jobben Frelsesarmeen gjør. Behovet er stort, og med denne avtalen kan forhåpentligvis enda flere spise seg mette, sier Christian Mjaaseth.
– Men dette er helt nytt også for oss, så vi må bruke litt tid på å fylle samarbeidsavtalen med innhold, legger han til. Det kan handle om å ta i bruk Toros virkemiddelapparat til å engasjere forbrukere for Frelsesarmeen, og å bruke Toros kompetanse på andre områder enn bare suppeproduksjon.
– Vi vet ikke helt enda, men vi skal i hvert fall ikke bare gi penger eller suppe. Vi skal være en samarbeidspartner, ikke bare en støttespiller, sier Christian Mjaaseth.
Han fortalte om samarbeidsavtalen på en stor samling for Orkla Foods sitt salgsapparat på Gardermoen onsdag.

Powered by Labrador CMS