Nyheter

Fikk pris for Årets Innovasjon

7-Eleven Norge mottok prisen Årets Innovasjon for sin kampanje «Kaffekontrolløren» under en internasjonal samling for Reitan Convenience denne uken.

Publisert Sist oppdatert

– Det er en viktig del av vår kultur å feire gode prestasjoner, og lære av de beste eksemplene innen servicehandel. «Kaffekontrolløren» er både innovativ og offensiv, og involverer kunden, vår øverste sjef, på en meget god måte, sier adm. direktør for Reitan Convenience, Magnus Reitan.

«Kaffekontrolløren» er en mobilapplikasjon hvor kundene skårer kaffen i 7-Eleven, og hvor tilbakemeldingene brukes konkret både i forhold til den enkelte butikk, produktutviklingen og fremtidige kampanjer. Over 40 000 kunder har lastet ned applikasjonen.

– Det er klart vi er stolte av, og glade for å motta prisen for Årets Innovasjon. Vi jobber hardt for å skille oss ut i jungelen av kampanjer, og mener det er viktig å komme kunden i møte med spennende kampanjer som skiller seg ut. Samtidig er kaffe et viktig satsningsområde for 7-Eleven, sier adm. direktør for Reitan Convenience Norge, Mariette Kristenson.

Det ble delt ut priser i tre kategorier. I tillegg til «Innovation of the Year», ble det delt ut pris for «Copycat of the Year», som gikk til Narvesen Latvia og «Campaign of the Year», som gikk 7-Eleven Danmark for kampanjen Kaffedate.

Powered by Labrador CMS