Nyheter

Forlenger fotball-kontrakten

Norges Fotballforbund og Coca-Cola Enterprises Norge har fornyet sin samarbeidsavtale for perioden 2013-2016.

Publisert Sist oppdatert

– Coca-Cola har vært en viktig samarbeidspartner for NFF og Ullevaal Stadion siden 1985, og vi er svært glade for at samarbeidet fortsetter, sier kommersiell direktør i NFF, Tom Fodstad.

Avtalen innebærer blant annet at Coca-Cola har rett til å levere og selge brus/mineralvann på Ullevaal Stadion og gjennom NFFs kioskkjede Arenasalg. Avtalen omfatter alle arrangementer organisert av NFF på Ullevaal Stadion, inkludert tippeligakamper, cupfinaler, landskamper og kamper arrangert av klubblag som har Ullevaal Stadion som hjemmebane.

– Dette er en viktig avtale for Coca-Cola. Vi har et bankende hjerte for fotball, og feirer de store idrettsøyeblikkene sammen med publikum på arena eller når vi samler oss foran TV. I Norge bidrar vi til utvikling av breddeidrett lokalt, nasjonalt og internasjonalt, og vi gleder oss til å samarbeide med NFF for å bidra til flere store idrettsøyeblikk på alle nivåer, sier Ignace Corthouts, adm. direktør i Coca-Cola Enterprises Norge.

Coca-Cola har fra før et omfattende samarbeid med norsk fotball i topp og bredde gjennom avtaler med klubber, arrangører og turneringer over hele landet.

Powered by Labrador CMS