Nyheter

Fulle og sultne

På et møte med Ica og Norgesgruppen i dag orienterte tilsynet om at innkjøpsavtalen mellom Coop og Rema 1000 blir en del av vurderingsgrunnlaget. Avgjørelsen utsettes dermed med nesten to måneder.

Publisert Sist oppdatert

Fulle folk som har vært på by'n, lager bråk i Tønsberg. Kommunen svarer med å stenge alle stedene (unntatt bensinstasjonene) som selger mat om natten. Fulle folk bråker, og løsningen er å nekte dem nattmat. Det var jo logisk.

Powered by Labrador CMS