Nyheter

Gir bort lokk til storkunder

Stabburet lanserer en kampanje der alle som kjøper tre bokser leverpostei, kan gå inn på nett og lage sitt eget personlige leverposteilokk med bilde.

Publisert Sist oppdatert

Etter fjorårets store konkurranse for å velge ny leverposteigutt- og jente, gir Stabburet nå alle muligheten til å lage sitt personlige leverposteilokk med selvvalgt bilde.

- Konkurransen om å finne en ny leverposteijente og gutt gikk over all forventning. Vi fikk inn over 40 000 barnebidrag, og like mange fra de voksne. Det vitner om et enormt engasjement, og nettopp derfor gir vi nå alle en mulighet til å få sine egne personlige lokk, sier Simon Vestvik Aavatsmark, produktsjef i Stabburet, i en pressemelding. Den nye leverposteijenta- og gutten blir å se på alle hermetikkbokser fra midten av august. I høstens kampanje kan de som kjøper tre leverposteibokser gå inn på Stabburet Leverposteis nettside, laste opp et valgfritt bilde og etter kort tid få tilsendt sitt eget lokk i posten. Kampanjen starter nå i august og varer til 10. november, og er et samarbeid med Japan Photo. For mange barn er leverpostei det første pålegget de spiser i livet. Hver dag selges det over 50 000 bokser av den berømte gule boksen, og 70 prosent av alle norske barn spiser leverpostei hver uke, ifølge Stabburet.

Powered by Labrador CMS