Nyheter

Gull-avtale for Sektor

Sektor Eiendomsutvikling inngikk i fjor høst en avtale med Gold Buyers om etablering av stands på 19 Sektor-sentre. I tillegg har Gold Buyers kjøpt en markedsføringskampanje til en verdi av to millioner kroner over to år. Denne kampanjen kjøres nå for første gang i uke 3 og 4.

Publisert Sist oppdatert

Kampanjen skal i hovedsak kjøres gjennom Sektor Eiendomsutviklings egenutviklede markedsføringskanal Huset som medie, der man tar i bruk store flater på sentrene til å profilere én aktør. Kanalen ble nominert til Den Gyldne Idé under Kjøpesenterkonferansen 2012.

– Gjennom Huset som medie tilbyr vi annonsører å kjøre kampanjer på flere av Sektor-sentrene samtidig, og for store leietakere betyr det mulighet for å profilere utvalgte produkter over flere tusen kvadratmeter på alle sentrene der de er representert. Og de treffer folk som allerede er i kjøpsmodus, sier markedsdirektør Marianne Mazarino Håkonsen i Sektor Eiendomsutvikling.

Gold Buyers har tegnet avtale om å gjennomføre Huset som medie-kampanjer både i 2013 og 2014.

– Vi opplever at noen er skeptiske til å levere gullet i en stand som de tror vil være borte om kort tid. En tydelig kampanje for å bekrefte og styrke vår tilstedeværelse på sentrene vil derfor være med å øke tryggheten, og vise vår langsiktighet, sier Martin Forslund i Gold.

Powered by Labrador CMS