Nyheter

Heder til Alma

Alma Norge kapret andreplassen da Årets Romeriksbedrift ble kåret sist uke.

Publisert Sist oppdatert

For niende året på rad arrangerte Nordea, Årets Romeriksbedrift, i samarbeid med Styreutvikling Romerike.

Alma Norge ble omtalt av juryen som en spennende bedrift med stor produktbredde, som også har stort fokus på sunnhet og helse, og som samtidig er en positiv bidragsyter til økt bevissthet rundt folkehelse.

– Dette er kjempegøy. Å bli kåret som nummer to av totalt cirka 25 000 bedrifter på Romerike gjør oss veldig stolte. Det er svært hyggelig å bli lagt merke til i lokal sammenheng, spesielt i og med at alle Almas ansatte er «kortreiste» og bor på Romerike. Jeg er utrolig stolt av de ansatte, som alle har bidratt til at vi fikk denne prisen, sier adm. direktør Heidi Bruun Woldsnes i Alma Norge.

Av årets finalister hadde også Alma Norges merkevare, Helios, flest likes på «Facebook». Bedriften ble roset for engasjement, kommunikasjon og markedsføring på sosiale medier, samt for meget god kommunikasjon med forbrukerne.

Juryen trekker blant annet frem at forbrukerne viser stort engasjement rundt virksomheten og deres produkter, og mener at merkevaren deres fremstår som solid, og med et svært positivt omdømme.

Powered by Labrador CMS