Fra venstre: Anita Kalkvik (Hyper), Kirsti Alnes (Rema 1000), Rolf Risnes (Hyper) og Marit Sælid Johannessen (Rema 1000) jubler over sølvet i klassen interkommunikasjon i NM i dialogmarkedsføring.

Nyheter

Heder til Rema for internmarkedsføring

Rema 1000 fikk sølv i klassen for beste internmarkedsføring under Max Marketing Mix 2015.

Publisert Sist oppdatert

Årets norgesmesterskap i dialogmarkedsføring eller direktemarkedsføring ble gjennomført sist torsdag på Astrup Fernley museet på Tjuvholmen i Oslo. Bak arrangementet står interesseorganisasjonen Nordma.

Rema 1000's internportal for butikkansatte - KLHD - ble nominert av Nomad til Max Marketing Mix-pris i klassen for beste internmarkedsføring. KLHD ble premiert med sølv.

– Dette er vi utrolig stolte av, sier HR-sjef Marit Sælid Johannessen i en pressemelding.

– De ansatte er vår viktigste ressurs, og det er helt avgjørende med god opplæring fra dag en, sier Sælid Johannessen, som har hatt ansvaret for å utvikle portalen.

MMM-konkurransen har som formål å fremme og belønne strategisk, kreativ og målbar markedskommunikasjon, og belønner de kampanjene som kan dokumentere at de virkelig har gitt effekt og lønnsomhet. MMM-prisen er kanaluavhengig og dekker hele spekteret av markedsaktiviteter.

Powered by Labrador CMS