Hanne-Lene Dahlgren og Emilie «Voe» Nereng investerer i «spøkelsesrestaurant».

Nyheter

Influencere investerer i takeaway-tjeneste

To av Norges største mat-influencere, Hanne-Lene Dahlgren og Emilie «Voe» Nereng, går inn på eiersiden av «spøkelsesresturanten» og takeaway-tjenesten Smiz, ifølge nettstedet kampanje.com

Publisert Sist oppdatert

Gründerne Frøya Hetzel og Kristine Bakk lanserte den virituelle resturanten Smiz i mars i fjor, og Nereng inngikk et samarbeid med dem et par måneder senere. Nå investerer Dahlgren og Nereng sammenlagt 700.000 kroner i selskapet.

Dahlgren, som har forfattet flere vegetar-kokkebøker, lanserte tidligere denne måneden det «grønne» influencer-byrået Team Tommorow, der Nereng er en av profilene. Nå kaster altså Dahlgren seg ut i enda et nytt prosjekt.

Powered by Labrador CMS