Nyheter

Interaktiv test av vaskemidler

Ariel vil sette vaskeevnen på prøve i sin største produkttest noensinne. Det skal skje via Facebook.

Publisert Sist oppdatert

I denne produkttesten blir forbrukerne oppfordret via Facebook til å interaktivt skitne til splitter nye designerplagg og basisplagg med gjenstridige flekker.

Ariel Fashion Shoot sendes live fra Stockholm Centralstation, hvor forbipasserende kan se hvordan 1 000 plagg henges opp på klessnoren for så å bli skitnet til av en spesialprogrammert industrirobot. Roboten er ladet med sjokolademelk, ketchup og tyttebærsyltetøy, og styres helt og holdent via Ariels Facebookside.

Ariel utfordrer forbrukeren til å gå inn og kjempe online om klærne som svinger forbi på klessnoren. Klærne er måltavlen, og treffer man blink vinner man plagget og får det tilsendt hjem - nyvasket med Ariel Actilift.

– Med Ariel Fashion Shoot ønsker vi på en morsom, oppriktig og annerledes måte å sette produktene våre på prøve, i en av de største testene Ariel noen gang har gjennomført. Vi har valgt et sted med yrende folkeliv, hvor vi kan vise hele prosessen fra flekken kommer på klærne til de er flekkfrie og nyvasket. Vi vil at man skal kunne bruke sine favorittplagg uten å måtte engste seg for flekker som ikke går bort i vask. Forhåpentligvis kan vi også gjøre flekker til noe morsomt, sier Aimee Goldsmith, ansvarlig for eksterne relasjoner i P&G.

Konkurransen pågår hver dag fra 29.august – 3.september mellom klokken 15.00-21.00, og kan følges på www.facebook.com/arielnorge

Powered by Labrador CMS