Nyheter

Kjøpesenteret evakuert

Tre personer på Meny-butikken ble sendt til Ahus etter en gasslekkasje på Tangen Nærsenter i går ettermiddag, skriver amta.no.

Publisert Sist oppdatert

Det hele startet med at to typer såper ble blandet og dannet en klorholdig gass. – Av sikkerhetsmessige årsaker valgte vi å evakuere senteret, forteller Steffen Øvstedal i Follo politidistrikt til Amta.

Gasslekkasjen ble lokalisert til Meny og her var det fem personer som ble eksponert for gassen.

– Tre av disse ble kjørt til ahus, forteller Øvstedal. Fire av de fem var ansatte ved Meny, mens den femte var en kunde.

Powered by Labrador CMS