Nyheter

Klart for kokke-NM

I morgen går konkurransen Årets Kokk 2013 av stabelen. Tine har sponset de norske kokkene til Bocuse d’Or siden 1998 og stiller også i år som hovedsponsor.

Publisert Sist oppdatert

Som et symbol på kvalitet og kreativitet, er de norske kokkene i Bocuse d’Or naturlige samarbeidspartnere for TINE. Vi er stolte av å støtte de

Seks finalister konkurrerer om den tittelen Årets Kokk 2013 fredag 20. september. Finalen går av stabelen i Mathallen i Oslo, og de seks finalistene konkurrerer også om kvalifikasjon til den europeiske og verdensfinalen Bocuse d’Or.

− Tine ønsker å fremme matkultur ved å ivareta norske mattradisjoner, og være med på å utvikle nye trender. Sammen med kokkeekspertisen har vi mulighet til å utvikle nye produkter som er med på å spre inspirasjon og matglede til hele den norske befolkningen. I tillegg har vi tro på at konkurranser er med på å øke rekrutteringen til kokkeyrket, sier senior merkevaresjef Grete Kavli i Tine.

Tine bidrar med Tine Ekte smør, Tine Kremfløte og andre produkter til trening og konkurranser. Til gjengjeld har Tine sikret seg retten til å bruke kandidaten i reklame og kundearrangementer. Dette er en avtale som Tine ønsker å bygge videre på i årene framover.

− Vi har et fruktbart samarbeid, som begge parter ønsker å utvikle videre. Jeg opplever at Bocuse d’Or Norge har skapt et veldig positivt miljø, som gir oss mye påfyll. Det gjelder å se alle mulige vinn-vinn-situasjoner framover for både sponsor, kokker og Bocuse d’Or Norge, sier Kavli.

Powered by Labrador CMS