Nyheter

Lano med nye takter

For å feire ny duft på Lano-såpen har Try/Apt laget en ny reklamefilm.

Publisert Sist oppdatert

Etter 30 år med samme duft prøver Lilleborg et nytt grep for å forbedre Lano-serien.

– Da vi spurte målgruppen hvordan vi kunne forbedre produktet ønsket de seg en ny mild og friskere duft.Nå relanseres hele serien, med unntak av såpestykket, med helt ny duft, markedsdirektør sier Elin Tveito Lidman i Lilleborg til Kampanje.

Try/Apt fikk i oppgave å sørge for at målgruppen får med seg at Lano kommer i ny lukt, men også å befeste posisjonen som en moderne, leken og mild såpe for hele familien. – Vi har latt noen utvalgte barn beskrive hvordan den nye duften er, denne gangen i en litt mer pop-rockete drakt, sier Lars Mitlid i Try/Apt til Kampanje.

Se filmen her.

Powered by Labrador CMS