Nyheter

Leiv Vidar i Ultras ferskvaredisk

Leiv Vidar vil doble markedsandelen sin norsk dagligvare i løpet av 2009. En rekke nye produkter lanseres nå hos Rema 1000 og Ultra, og sistnevnte får pølser i løsvekt i ferskvaren.

Publisert Sist oppdatert

Ultra og Leiv Vidar har startet et prosjekt for å selge pølser i løsvekt i ferskvaredisken, og Ultra blir dermed den første kjeden i Norge som tilbyr dette. «Produktene er unike i dagligvarehandelen, og fås kun som ferskvare hos Ultra.

I Ultra fant Leiv Vidar en naturlig samarbeidspartner med supermarkedsprofil som har både høy kompetanse og gode rutiner på ferskvarer, i tillegg til sterk fokus på kvalitet, gode råvarer og kundeorientering», heter det i en pressemelding fra produsenten.

Pølsemakerens målsetting er å doble markedsandelenl i de kjedene der Leiv Vidar er representert. For å styrke posisjonen lanserer derfor Leiv Vidar en hel rekke nye produkter i dagligvarehandelen. Parallelt vil hele sortimentet inndeles i nye kategorier, og eksisterende sortiment presenteres i pakninger med nytt design. Planen er å tilby det mest spennende og komplette pølsesortimentet i norsk dagligvarehandel.

Produktene vil i første omgang bli distribuert i Rema 1000 og Ultra i løpet av juni og skal følges opp med kundedemonstrasjoner i butikkene landet rundt.

Powered by Labrador CMS