Nyheter

Luftig Stratos-kampanje

Stratos inviterer til årets luftigste kampanje og gir bort flybilletter til en samlet verdi av 1 million kroner.

Publisert Sist oppdatert

Den nye kampanjen har som mål å trigge kjøp og frekvens av Stratos Storplate, og Orkla Confectionery & Snacks Norge forventer at det, bokstavelig talt, vil fly produkter ut av butikk.

Alle Stratos storplater får on-pack kampanjedesign for anledningen, og i butikk vil kampanjen bli godt synlig med kampanjeeksponeringer og -materiell.

Til sammen skal 1 000 premier deles ut, og mekanikken er enkel:
– På innsiden av all Stratos Storplate med kampanjedesign er det gjemt en unik kode. Koden må registreres på stratos.no/luftig, og der ser man med en gang om man har vunnet et reisegavekort fra Norwegian Reward, sier produktsjef Peder Onsøyen i Orkla Confectionery & Snacks Norge.

I hele kampanjeperioden vil Stratos også kjøre reklame både på TV, kino og nett.

Powered by Labrador CMS