Nyheter

Lyden av Coca Cola

Har du en smart-telefon, sørger drikkeboksen for musikken når du nyter en Coca Cola i utvalgte tyske byer, skriver Packnews.

Publisert Sist oppdatert

Kampanjen «Coke Sound Up» er nylig lansert. Her presenterer drikkevaregiganten engangs musikkshow i samarbeid med Ball Packaging Europe. Drikkeboksen sørger for underholdningen mens man drikker av den ved å linke smart-telefonen direkte til «Coke Music Portal».

Boksen skal appellere til forbrukeren gjennom flere sanser; smak, lyd og syn - og til sammen blir dette en interaktiv, multimedial nytelse, bedyrer Coca-Cola og Ball Packaging Europe.

QR-koden (Quick Respons) på boksen skannes denne med kameraet på mobiltelefonen. Så bringer telefonens browser brukeren rett til musikkportalen.

Denne high-tech-emballasjen gjør det mulig for leverandøren å kommunisere med og trekke til seg et ungt publikum – en helt sentral målgruppe for drikker på boks.

Powered by Labrador CMS