For å lese denne saken må du være abonnent

Dagligvarehandelen - nye saker på nett hver dag og 28 papiraviser i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg totalabonnement. Vi har disse tilbudene:

Dagligvarehandelen
Totalabonnement
12 mnd

4110,-

KJØP

Dagligvarehandelen
Digitalabonnement
12 mnd

2850,-

KJØP

Bygger videre på potetgull-suksess:

Enda mer intenst: De to første variantene i Maaruds Intense-serie ble en braksuksess ved lanseringen i februar. Markedssjef Jill Hendnes, designansvarlig Michael George og merkevaresjef Annette Eidesen tror på minst like god mottagelse for nykommeren Intense Cheese & Red Pepper.

Knalltall for Maarud Intense

Maarud har solgt 1,8 millioner poser av de to variantene i den nye Intense-serien som ble lansert i uke 8. Nå utvides serien med enda en variant, og forventningene er skyhøye.

Publisert
Powered by Labrador CMS