Nyheter

Maarud vant mediestrategipris

Maaruds lansering av det nye chipsproduktet Maarud Proviant vant «Mediestrategiprisen 2010» under Mediaforums Fagkonferanse.

Publisert Sist oppdatert

– Dette var innmari moro og uventet, sier markedsdirektør Albert Arli i Maarud til Kampanje.

– Innsendernes kreative anvendelse av sosiale medier har skapt en viktig «snakkis» hos målgruppen og et stort engasjement hos denne. Denne kreative anvendelsen er tydelig forankret i kommunikasjonsstrategien, og anses som en av de viktigste årsakene til denne suksessfulle lanseringen. Selv om caset omhandler en produktlansering på et impulsdrevet marked, har innsenderne også klart å dokumentere en imponerende ettereffekt av lanseringen. Innsenderne klarer også å overbevise juryen om verdien av en integrert arbeidsprosess med annonsør, reklamebyrå og mediebyrå, sa juryleder Rune Johansen, som delte ut prisen for andre året på rad.

Powered by Labrador CMS