Nyheter

Mer å spare på Trumf

Med konseptet ViaTrumf skal Trumf-medlemmene få mulighet til å spare penger på handel i flere hundre norske og internasjonale nettbutikker.

Publisert Sist oppdatert

– Kampen om netthandelskundene er knallhard og netthandelsaktørene er villig til å betale mye for nye kunder. Annonsekostnadene til nettbutikkene varierer fra 2 til godt over 10 prosent. Disse pengene gir vi i stedet direkte videre til Trumf-medlemmene fremfor å beholde dem. Vi starter med i underkant av hundre ulike nettbutikker, men vil øke fortløpende, sier daglig leder Truls Fjeldstad i Trumf.

Med reise, mote, interiør, elektronikk, helse/skjønnhet og bonussatser på 2-10% blir det fort veldig mye penger å spare for kundene enten man skal kjøpe reise, klær eller en iphone, mener Trumf-sjefen.

Det eneste kundene trenger gjøre, er å gå via ViaTrumf sine nettsider når de skal handle varer eller bestille reise. ViaTrumf har også lansert en Bonusvarsler som kundene kan laste ned og som sier ifra når man er på en nettbutikk som kan gi bonus. Løsningen er utviklet i samarbeid med Top Benefit Schemes i England.

– Vårt fokus er å gi Trumf-medlemmene nye fordeler, men konseptet vil skape en vinn-vinn situasjon også for nettbutikkene. Over 2 millioner nordmenn er Trumfmedlemmer og vi har jevnlig dialog med en million norske husholdninger på epost. Dette blir en form for såkalt crowdsourcing hvor våre medlemmer får fordeler fordi de er del av et stort fellesskap, mens nettbutikkene som er med vil få flere kunder, hevder Fjeldstad.

Powered by Labrador CMS