Nyheter

Mystery shoppere allierer seg

Et knippe Mystery Shopping-aktører i Norden har gått sammen i en strategisk allianse: The Nordic Mystery Shopping Alliance (NMSA).

Publisert Sist oppdatert

For å kunne garantere kundene sine koordinerte prosjekter og felles løsninger i Norden, har et lite knippe nordiske aktører innenfor Mystery Shopping-undersøkelser dannet en strategisk allianse – The Nordic Mystery Shopping Alliance (NMSA). Aktørene er SeeYou i Norge, Serviceplus i Finland, Shoptimizer i Danmark, samt Better Business World Wide Sverige og Island.

Alliansen vil også innebære utvikling av kompetanse gjennom felles arrangementer og prosjekter som The European Quality og Service Award, Mystery Shoppingdagen og «Kundeserviceprisen - Best i Test».

– Vi opplever at våre kunder ber om en sterkere partner i de nordiske landene når det gjelder prosjektledelse og nordisk kompetanse. Nå vil vi, i tillegg til å fortsette lokal utvikling i hvert enkelt land, sammen fremstå som den ledende og foretrukne partner i Norden, sier daglig leder Stein Bakker i SeeYou i en pressemelding.

Powered by Labrador CMS